Read more...

-->

maandag 27 september 2010

sunday morning, rain is falling.

Wat ik nou echt fijn vind, is wakker worden op zondagmorgen met regen op de achtergrond, omdat het dan nog zo koud is om er uit te gaan en je toch de hele dag vrij bent, draai ik me liever nog een keer om en blijf ik zo lang mogelijk in bed, het liefst met een dik boek en een warme deken. En als je dan uiteindelijk toch uit bed moet, dan de hele dag rondlopen in een pyjama en wollen sokken, of beter nog van die dieren-pantoffels. Dat is toch de ultieme zondagmorgen..?

Maar helaas denken mijn ouders daar anders over, maken ze me al wakker om 11 uur, zeggen ze dat ik me aan moet kleden en iets moet gaan doen in de trant van; huiswerk maken of mijn kamer opruimen..
Dag vrije zondag..





Geen opmerkingen:

Een reactie posten