Read more...

-->

zondag 7 november 2010

Lezen

I like to read books
Wat ik echt een perfect voor-jezelf-momentje vind is lezen, ik vind het zo fijn om gewoon lekker te zitten of liggen met een mooi boek, Ik hou ervan dat je in het leven van een personage kan stappen, gewoon doormiddel van een boek.
Mijn zus heeft me ooit een boek geleend; 'Was alles maar konijnen' door: Renske de Greef, dat is zo'n mooi boekje. Hij is dun, maar de manier waarop het geschreven was deed het hem,

'Sara is de God van haar universum. Overal ziet ze mogelijkheden de wereld te maken zoals zij hem graag ziet, van alles maakt ze kleurrijke plaatjes. Ze giet ’s nachts afwasmiddel in de fontein, zodat hij de volgende dag bruist van bubbels – ze kijkt toe vanaf een afstandje. Ze stopt briefjes in de lege flessen die ze inlevert bij de supermarkt, ze communiceert met haar overbuurman via borden voor het raam en Marktplaats.nl'.

Voor als je houd van Romans, onzinnig veel details en 'lieve' boeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten