Read more...

-->

woensdag 8 december 2010

Ergernis.

Mijn op 1 staande ergenis is toch echt wel het 'nagelbijten'. Ik bijt niet alleen op mijn nagels, ik trek ook altijd aan die velletjes rond mijn nagels, heel ergelijk en ik heb ook werkelijk geen idee hoe ik er bij kom het elke keer weer te doen. Ik bedoel; het is lelijk en het doet pijn. Nu de kerst eraan komt, hebben wij met school kerstgala, volgende week woensdag, mijn jurk is het probleem niet, die heb ik en ik heb ook al mooie hakken, maar de afspraak met mijzelf was dat ik met gala mooie, verzorgde nagels wou hebben. Nu heb ik nog precies één week, en zakt de moed mij in de schoenen. Nepnagels dan? Wel jammer, ik hoopte echt dat het me zou lukken.

Iemand misschien goede tips, om van het nagelbijten af te komen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten