Read more...

-->

maandag 17 januari 2011

verlangen naar de zomermaanden

Zo mooi als het gister was, zo slecht is het weer vandaag.
Aan het genieten van het twinkelende licht door de blaadjes van de bomen, de zon die weerkaats in het water en met de vrolijke stemming door de sfeer van de aankomende lente zat ik gisteren op de fiets naar mijn vriendje. Prachtig weer dus, als je het vergelijkt met vandaag. Ik houd van fietsen, tenzij het regenachtig en koud is. Sneeuw vind ik nog niet eens zo heel erg, regen wel. Van regen wordt je zo nat, koud en het ziet er zo sombertjes uit. Vandaag was het zo'n type nummer twee, 'regenachtig-en-koud' dag, ik was op de fiets naar school en kwam drijfnat thuis. Vandaar dat mijn verlangen naar de zomermaanden steeds groter wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten