Read more...

-->

woensdag 6 april 2011

ditjedatje.

Wat is het lang geleden dat ik een écht blogbericht heb geplaatst, eentje waarover ik tevreden ben, met veel tekst en van die leuke dingetjes. Ik ben geloof ik de inspiratie een beetje kwijt. Ook heb ik het druk met van alles en nog wat. Geen vervelende dingen hoor, nee dat niet. Een avondje weg hier, mijn vriendje daar, werken hier, mijn vriendje daar, schoolwerk er tussendoor en mijn vriendje hier! Ik ben hartstikke gelukkig met hem, een hele leuke jongen is het, mijn ware prins op z'n scooter, want paardrijden hoo maar hoor, daar doet hij niet aan. Soms is het wel een lief, bang jochie. Hij vind het hoofd zo groot en ze briesen. Maar hij gunt het mij wel hoor, dat paardrijden, als hij het maar niet hoeft. Ik denk dat ik nu toch al wel weer wat meer tevreden (tevredener?) ben met mijn blog, een post met tekst, véél tekst, want dat miste ik, ik post de laatste tijd vooral veel foto's en plaatjes, dat vind ik later ook wel leuk om terug te zien denk ik, daar niet van, maar een blog is toch vooral om lekker op weg te schrijven? Nou ik ben wel weer even tevreden. Hopelijk snel weer een blogberichtje met tekst, véél tekst. Nu eerst maar even inspiratie opdoen. Morgen trouwens werken, mijn vriendje zien en misschien nog een beetje huiswerk tussendoor?

trusten lieve bloggers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten