Read more...

-->

donderdag 28 april 2011

Lieve schat,

ik weet dat er aan joun prachtige beschrijving over ons vrij weinig toe te voegen valt. Maar Hester ik heb deze vier jaar met jou zoveel gelachen, gehuilt (meestal van het lachen), foto's gemaakt, gepraat en vooral genoten.

'Beschrijving over Hester&Iris'
Door: Hester. [noticeit.weebly.com]

'Nooit meer het ‘omgekeerde vader Jacob’, of terwijl ‘moeder nee kop’, zingen onder biologie, strijden met mevrouw Zijlstra om nog naast elkaar te mogen zitten, stiekem naar elkaar toe onder wiskunde, waar we ieder aan het andere eind van de klas moesten zitten, nooit meer de eerste drie uur vrij en dan alsnog samen te laat komen, niet meer samen bij de leerplicht belanden, in de kantine zitten kijkend naar 'neusie neusie', 'de stalkers', de 'drie biggetjes' en al de andere mensen die de dupe zijn geweest van onze bijnamen, nooit meer in koor ‘Hoi meneer Vis!’ schreeuwen naar de conciërge of even samen ‘wc-en’, samen lachend door de gangen lopen, na school uren op een elektriciteit hokje zitten, samen mee blèren met liedjes op de fiets waarvan we de tekst niet eens kennen, nooit meer stress hebben omdat we samen te laat begonnen zijn aan een werkstuk, Meneer de Graaf aan het lachen maken terwijl hij boos op ons probeert te zijn, de iedere dag terugkerende zoektocht naar mijn fietssleutel, samen lachen in de klas om iets wat niet eens grappig is, nooit meer onze ‘gym-’ of ‘goofy lach' door de gangen schateren, na school nog even samen naar de stad, nooit meer leraren verbazen dat sommige mensen écht nooit uitgepraat raken, nooit meer samen toegeven aan onze kleine eetbuien, in de klas zitten, elkaar aankijken en meteen weten wat we bedoelen, de eindeloze gesprekken in onze tussen uren, niet meer samen over de kleinste dingetjes lachen en praten, nooit zal ik met iemand zo goed over ‘bruggen’ kunnen praten, maar dat ik er altijd voor je wil zijn, je een geweldig mens vind, we dezelfde humor hebben, elkaars zinnen kunnen afmaken, je alles van me mag weten en we alles tegen elkaar kunnen zeggen,en je veel voor me betekend zal zo blijven.

Ik heb vier geweldige jaren met je gehad, die we vooral lachend hebben doorgebracht. Ondanks dat alles nu anders zal zijn hoop ik dat we nog mooie en leuke tijden tegemoet gaan lief!'


Liefje, hess, b-boy hessy, sweetheart, bloedsinnasappel, brugje, jumpeeeen, ik hou van je en ga je missen op de dagen dat we elkaar niet meer zullen zien!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten