Read more...

-->

zondag 15 mei 2011

nietszeggend

Bah, mijn concentratie zit hem niet mee.
Ik smste mijn vriendje al dat ik gestrest was, me totaal niet kon concentreren, ik hoofdpijn had en ik wel kon gaan huilen. Lekker sneu. een typisch examenvrees-dipje dacht ik zo. Toen ik vastberaden was, klaar te zijn met leren en morgen weer verder zou gaan met die onzinnige informatie in mijn hoofd duwen, bedacht ik dat ik wel weer een kijkje kon nemen op Weheartit.com. Wanneer ook niet? Ik was lekker aan het rond snuffelen (wat een bijpassen woord) en kwam toch zo'n lieve hamster tegen. met een pluisenbolletje op z'n kont. 'een staart'. Zo noemen ze dat geloof ik.



en sorry voor deze nietszeggende post, misschien had ik van te voren moeten waarschuwen, dat hij niet interessant is om te lezen. Maarja, dat zijn mijn lesboeken ook niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten