Read more...

-->

donderdag 26 mei 2011

raar met MIJN haar?!

Morgen ga ik eindelijk mijn haar weer knippen, ik ben echt al een hele tijd niet geweest, omdat ik altijd in mijn hoofd had van ´Oh, dan gaat er een heel stuk af´. Lang haar, dat moest en zou ik altijd hebben. Nu ik morgen naar de kapper ga, haal ik de meest rare dingen in mijn hoofd, dingen die mij echt niet zouden staan. Héél kort haar bijvoorbeeld, een rechte pony of ik laat het bruin verfen. Mijn liefste vriendje raadde me dat af, juist omdat ik nu helemaal enthousiast ben, omdat ik eindelijk weer eens naar de kapper ga, ga ik al die rare kapsels bedenken, terwijl ik normaal best standvastig ben over mijn haar, lang! Dus ik houd het simpel en laat mijn haar bij punten en het in laagjes knippen. Misschien dat ik bij de volgende kappersbeurt wel genoeg moed en enthousiasme heb verzameld om eens raar met mijn haar te doen! Zie morgen het resultaat (of zondag). Dit is trouwens het eerste bericht dat ik op mijn nieuwe laptop typ. Ook ben ik klaar met mijn examens en ben ik aangenomen op het Deltion College, Leidinggevende Recreatie (Leisure & Hospitality Executive)!

Lekker slapen allemaal, liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten