Read more...

-->

woensdag 6 juli 2011

Diploma uitreiking


Vanavond is het dan zo ver, de diploma uitreiking. Je handtekening zetten, de verschrikelijke foto's uit het eerste jaar bekijken, en voor het laatst samen zijn met de hele klas. Ik ga het wel missen hoor, de mensen waarmee ik heel goed kon opschieten zal ik vast blijven zien, sommigen zal ik hellemaal niet missen natuurlijk. Maar ik heb wel vier fijne jaren beleefd! Misschien na de uitreiking nog wat drinken met zijn allen in een gezellig cafeetje, jongens en meiden ik ga jullie wel missen hoor!



1 opmerking:

  1. Hee meis, wanneer je een nieuwe post aanmaakt hebt je bovenin allemaal incoontjes. En rechts naast het video icoontje staat een icoontje met 'Jump break invoegen' die moet je dan aanklikken waar je wilt dat 'read more' komt te staan!

    Ik hoop dat het lukt & veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen