Read more...

-->

maandag 2 januari 2012

Een fantastisch 2011


2012 is aangebroken, het jaar van de nieuwe kansen. Maar laten we het nog even over 2011 hebben, dat is voor mij en hopelijk voor jullie ook een prachtig jaar geweest!




In 2011 behaalde ik mijn VMBO-diploma en ben ik aan genomen op het Deltion College in Zwolle voor Leidinggevende recreatie - Leisure and hospitality. 1. In de zomervakantie heb ik een geweldige vakantie gehad, ik ben toen samen met mijn schoonfamilie op vakantie geweest naar het Gardameer, Italië. 2. Ook ben ik in de zomer van 2011 met mijn beste vriendin naar Sneekweek geweest, in het huis van haar oom en tante die op vakantie waren! 3. bij mijn nieuwe opleiding heb ik nieuwe
vriendinnen gemaakt, lieverds zijn het! 4. En afgelopen maand ben ik met mijn nieuwe klas 3 dagen naar Parijs geweest! 5. En heb ik nog steeds met mijn vriend, in middels alweer een jaar! 6. Ook
ben ik dit jaar voor het eerst naar Dijkfeest geweest! 7. Zoals je ziet zijn er genoeg leuke dingen gebeurt! maar ook minder leuke gebeurtenissen kwamen natuurlijk aan bod. Al met al, kan ik goed terug kijken op 2011. Ik heb natuurlijk ook zo mijn voornemens, ik wil meer mijn best doen voor mijn vriend(inn)en vaker afspreken, even over mijn vermoeidheid heen stappen en genieten van de geweldige vriendinnen die ik heb! en natuurlijk, hoe cliché, mijn
buikje kwijt raken. Wat zijn jullie goede voornemens? En hebben jullie je vermaakt tijdens oud en nieuw? Tot 1 uur, heb ik bij vrienden gezeten en daarna richting Chez met mijn vriendinnen en alle bekenden die ik daar tegen kwam! 8.

Ik wens iedereen in elk geval een gezond, liefdevol en vooral een heel gelukkig nieuw jaar toe!







1 opmerking: