Read more...

-->

donderdag 16 september 2010

Begin van 'Je ne quitte pas'..














Toen ik deze avond op de fiets naar huis zat, ik moet altijd 6 km langs weilanden fietsen voor ik mijn kleine dorpje bereik, en ik zat te genieten van de laatste zonnenstralen die nog door de bomen schitteren, begon ik na te denken over een blog met dit soort fijne momentjes..
Dus vandaar dat ik begin met mijn blog 'je ne quitte pas' wat betekent, 'Ik verlaat niet' in het Nederlands.
Even een klein stukje van voorstellen;
Mijn naam is Iris, ik woon in een klein dorpje in Nederland, mijn passies zijn:
paardrijden, piano spelen, fotografie, rond fietsen en lezen.
Hoe ik op 'Je ne quitte pas' kwam:
Door een liedje van Regina Spektor dat Ne me quitte pas heet, wat betekend 'verlaat mij niet' Alleen vind ik persoonlijk, 'Ik verlaat niet' mooier.
Het doel van mijn blog is eigenlijk niet veel bijzonders, het is meer voor mezelf dat ik dit soort fijne momentjes onthou..

Tot zo ver het ontstaan van 'Je ne quitte pas'.
Liefs..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten