Read more...

-->

donderdag 16 september 2010

De herfst..

De herfst is weer in aantocht, je merkt het al goed aan de koude wind, de winterjassen en het feit dat het weer eerder donker wordt.
Nu kunnen de meters-lange sjalen, de mutsen en handschoenen natuurlijk ook niet te vergeten weer uit de kast. Oké misschien is het daar nog een beetje te vroeg voor, maar je gaat ook niet meer zonder jas naar buiten..
Ik vind het altijd leuk om die veranderingen te zien.
De herfst en de winter vind ik denk ik wel de gezelligste seizoenen van het jaar, het is fijn om weer thuis te komen na school, met de verwarming hoog en de lampjes aan. Ik zeg altijd wel dat ik de Lente het mooist vind, omdat alles dan nieuw is, en stiekem ook omdat ik dan jarig ben! Maar nu de herfst eraan komt vind ik dat ook wel erg fijn!
Foto's van 'Herfst 2009':


Geen opmerkingen:

Een reactie posten