Read more...

-->

vrijdag 21 oktober 2011

brrrrr


Het is koud, de gure wind waait je om de oren en je ritst je jas nog iets verder dicht. Juist ja, het is herfst. Inmiddels al een tijdje natuurlijk, maar wat houd ik ervan. De bomen verliezen langzamerhand hun blaadjes, rode gele en oranje vormen liggen om mijn in warme laarzen gehulde voeten. Het liefst lig ik op mijn kamer met de gordijnen open, te kijken naar de wind die de bomen doet bewegen. Ik heb nog drie dagen en dan is mijn vakantie weer voorbij, dan beginnen de vroege ochtenden met de koude handen, het kippenvel en de tranende ogen door de wind weer. Volgens mij heeft bijna iedereen volgende week pas herfstvakantie, als dat ook voor jou geldt, alvast een fijne vakantie! En voor mij, ik geniet nog even..






Geen opmerkingen:

Een reactie posten